„Валентино“ даде начало на Седмицата на мъжката мода в Милано

Италианска модна къща „Валентино“ даде началото на дефилетата от Седмицата на мъжката мода в Милано, предадоха осведомителните агенции. 

С блейзъри и палта с флорални мотиви, комбинирани с къси панталони, творческият директор Пиерпаоло Пичоли се опитва да предефинира значението на мъжката идентичност.

Бродираните цветя в колекцията добавят нотка деликатност към класическите облекла.

Модната къща „Валентино“, която се контролира от катарски инвестиционен фонд, представи колекцията си мъжко облекло за сезон пролет/лято 2024 г. в сводестия двор на Миланския университет.

Седмицата на мъжката модата в Милано включва 72 събития и ревюта. Тя ще продължи до 20 юни, като ще представят колекциите си Джорджо Армани, „Прада“, „Долче и Габана“ и други, отбелязва Ройтерс. БТА

Хедонист
Да изследваме заедно измеренията на удоволствието

Share