Новата визия на „Гучи“ ще бъде представена на Седмицата на модата в Милано

Първата колекция на новия творчески директор на модна къща „Гучи“ Сабато де Сарно ще бъде в центъра на вниманието на Седмицата на модата в Милано, на която ще се представят италианските марки от сряда до понеделник, съобщи АФП.

Седмицата на дамската мода за сезон пролет-лято 2024 предвижда 67 дефилета и ще бъде белязана от завръщането на подиума в Милано на „Том Форд“ под ръководството на Питър Хокинс, от дебюта на Симоне Белоти като творчески директор на „Бали“ и 40-ата годишнина на „Москино“, без да се забравят големите модни къщи като „Фенди“, „Прада“, „Версаче“, „Долче&Габана“, „Ботега Венета“, „Джорджо Армани“.

В петък ще е бойното кръщение на Сабато де Сарно, който следеше за дамските и мъжки колекции на „Валентино“ и през януари наследи емблематичния Алесандро Микеле, съживил с дръзки и еклектични колекции „Гучи“ от 2015 г. досега.

В светлините на прожекторите в сряда ще е „Монклер“ с нова колекция на американския рапър и дизайнер Фарел Уилямс, представил се с първо шоу за „Луи Вюитон“ на Седмицата на модата в Париж. Също в сряда „Дизел“ ще представи за широка публика отново успешното си дефиле от миналата година по инициатива на белгийския стилист Глен Мартенс. Пропуските за шоуто, пуснати онлайн на сайта на модната къща в началото на месеца, свършиха за броени часове.

Модната индустрия, в която са ангажирани половин милион души в Италия, остава локомотив и на външната търговия на страната. Очаква се износът за 2023 г. на италианския моден сектор да отбележи ръст от шест на сто, основно заради повишеното търсене на пазарите в Азия и страните от БРИКС.

Хедонист
Да изследваме заедно измеренията на удоволствието

Share